Certifierad Paralegal online

I förra veckan fick vi ett utskick till kontoret från Påhlmans Handelsinstitut - det lärosäte där jag utbildade mig till paralegal. Utskicket gällde att de - i samarbete med Cross Advokater och Fröken Juridik - anordnar utbildningen Certifierad Paralegal online (läs mer genom att klicka på länken). Längden är två terminer.
 
Nu var just den här utbildningen inte aktuell för vår byrå, eftersom jag redan har paralegal-examen. Fast jag tycker att det är ett väldigt bra initiativ av Påhlmans att ha den här utbildningen - för nu behöver man inte ta ledigt helt för att läsa till paralegal. Samtidigt ger man företag möjlighet att vidareutbilda sin existerande personal, för det fall de skulle behöva utbildningen.
 
Och eftersom jag har personlig erfarenhet av advokat Anna Öster (som pratar om utbildningen i videon nedan) - eftersom hon är lärare på paralegalutbildningen - vet jag att hon är en mycket kompetent, kunnig och oerhört trevlig person!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Gavel Cursors at www.totallyfreecursors.com
Blogglista.se