Välkommen till "Livet som paralegal"

På den här bloggen kommer jag att skriva om hur det är att plugga till och sedan även arbeta som paralegal - juridisk handläggare. Detta är ett ganska okänt yrke, trots att det har flera år på nacken. Med den här bloggen vill jag alltså ändra på den saken.

Om du studerar till eller arbetar som paralegal och känner att du har något intressant att bidra med, är du mer än välkommen att kontakta mig på mejladress

[email protected]

så kan vi komma överens om hur vi ska göra.

Ifall du har några frågor som rör bloggen och dess tema, är du hjärtligt välkommen att mejla mig på ovan angivna mejladress. Jag kommer svara så fort jag har möjlighet.

Trevlig läsning!

Paralegal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Gavel Cursors at www.totallyfreecursors.com
Blogglista.se