Fråga: Antal lektioner

Fråga:
Hej
Jag undrar ungefär hur många lektioner i veckan man har under utbildningen? Och om det finns mycket tid till självstudier och extrajobb?
 


Svar:
Hej, det varierar faktiskt från vecka till vecka och hur upplägget ser ut under de olika delkurserna. Men man får i alla fall räkna med tre till fyra lektionspass i veckan. Jag tyckte att det fanns gott om tid för självstudier med tanke på att man hade en till två dagar i veckan då man var lektionsfri och vissa lektionspass var bara en halv dag.
 
Extrajobb kan vara lite klurigt att få till eftersom schemat plötsligt kan ändras under utbildningens gång. Så var det i alla fall i Stockholm när jag pluggade. Men så länge man är beredd på det (och vågar chansa) tyckte jag att det fanns tid för att kunna jobba extra om man ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Gavel Cursors at www.totallyfreecursors.com
Blogglista.se