En till paralegalblogg

Nu har en av den här bloggens läsare startat en egen paralegalblogg som du finner här. Susanne börjar den här terminen på paralegalutbildningen i Göteborg och på hennes blogg kommer man kunna läsa om studierna i Göteborg, vad yrket innebär och även en del juridik. Hittills har hon visat driv och verkar vara en ambitiös person. Jag tror att det kommer gå bra för henne och önskar henne lycka till med studierna. Kika gärna in på hennes blogg och få ett Göteborgs-perspektiv på utbildningen.

Jag gläds åt att fler startar paralegalanknutna bloggar eller liknande då det är brist på det i dag. Ännu roligare är att det nu finns ett Stockholms-perspektiv och ett Göteborgs-perspektiv på utbildningen.

Har du också en paralegalblogg eller liknande? Hör då gärna av dig till mig, antingen genom kommentarer här på bloggen eller till epostadress: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack! Jag önskar dig lycka till med vidare studier och så småningom jobb också. Tycker också det är helt perfekt att det finns både ett Göteborg- och ett Stockholmsperspektiv nu. Jobbade sista dagen idag och det känns konstigt och underbart kul att äntligen få sätta igång på måndag den 5! Vi håller kontakten och jag följer med nyfikenhet din blogg och håller på med att ta mig igenom lite äldre inlägg här också. Måste ju få veta vad som väntar :-)

2011-09-02 @ 18:59:00
URL: http://www.lagtolkning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Gavel Cursors at www.totallyfreecursors.com
Blogglista.se